Cursos d’Adaptació

La Universitat Miguel Hernández d’Elx oferix als estudiants que posseïsquen el títol de Diplomat, obtindre el títol del Grau equivalent en la titulació relacionada continuació:

En el curs acadèmic 2016/2017 no s’oferiran els cursos d’adaptació de la resta de titulacions per a estudiants de nou ingrés.

Informació per a la preinscripció en El Curs d’Adaptació al Grau d’Administració i Direcció d’Empreses.

Termini: Del 18 al 29 de juliol de 2016.

Després de finalitzar el termini de preinscripció, si estàs interessat a realitzar El Curs d’Adaptació al Grau d’Administració i Direcció d’Empreses pots enviar un correu electrònic a grado\@umh.es indicant que estàs interessat en la inscripció en el dit curs.

Publicació de les llistes provisionals: 9 de setembre de 2016.

Reclamacions: Del 12 al 16 de setembre de 2016. Publicació llistes definitives: 21 de setembre de 2016.

On: En el següent enllaç.

Documentació: Una vegada realitzada la preinscripció has d’aportar la documentació en el Centre de Gestió de Campus corresponent. Consulta en la informació del curs si hi ha una documentació específica que hages d’aportar.

Matrícula

Pots consultar la informació sobre la matrícula en El Curs d’Adaptació en el següent enllaç de Matrícula

21 setembre 2017