Estudia un dia en la UMH

El Vicerectorat d’Estudiants i Esport organitza l’activitat “Estudia un dia en la UMH” amb l’objectiu d’oferir als estudiants de batxillerat la possibilitat de realitzar experiències formatives en l’àmbit de les seues matèries d’estudi.

Per a la seua realització, la Universitat Miguel Hernández d’Elx posa a disposició dels instituts d’Educació Secundària totes les seues estructures docents perquè cada estudiant puga viure l’experiència d’aprendre en els labotarios, tallers i aules d’informàtica amb els mètodes docents i instrumentals més avançats.

Esperem que este aprenentatge permeta a l’estudiant endinsar-se amb entusiasme en l’apassionant aventura del coneixement, en la que la nostra Universitat està immersa.

InformaciónReservas

30 gener 2017