Continuació en els títols de Grau equivalents des de títols en extinció

A continuació pots consultar el procediment per a la continuació d’estudis des de la titulació en extinció al Titule de Grau corresponent.

1º. Consulta: des del teu accés identificat podràs accedir a un simulador que t’informarà sobre quines assignatures et seran reconegudes d’acord a les assignatures que tingues aprovades en la teua titulació actual.

També pots consultar les taules d’equivalència entre els estudis a extingir i els graus equivalents als mateixos.

2º. Matricular-te en el grau corresponent.

Termini: De l’1 al 23 de setembre de 2016.

On: Centre de Gestió de Campus corresponent.

3º. Sol·licitar el reconeixement dels crèdits.

Termini: D l’1 al 30 de setembre de 2016.

On: A través de l’accés personalitzat de l’estudiant.

Els estudiants que desitgen continuar els seus estudis en els títols de Grau en Belles arts i Grau en Enginyeria Agroalimentària i Agroambiental hauran de dirigir-se al Centre de Gestió de Campus corresponent i sol·licitar el reconeixement d’assignatures mitjançant un escrit dirigit a la Vicerectora d’Estudis.

Has de tenir en compte que una vegada estigues matriculat en el títol de Grau, no podràs sol·licitar la continuació dels teus estudis en la titulació d’origen a extingir en la qual estaves matriculat.

19 juny 2017