TERMINIS D’ANUL·LACIÓ DE MATRÍCULA I SOL·LICITUD

6 de setembre 2023

Els períodes establits en el calendari acadèmic de la UMH del curs acadèmic 2022/2023, per a l’anul·lació de la matrícula són els següents:

Estudiants de Grau i Màster:

• Anul·lació de la matrícula amb devolució de preus públics: fins el 31 d’octubre de 2022. Sol·licitud: Des de l’accés identificat: Anul·lació voluntària de matrícula.
  • Anul·lació de la matrícula per causes de força major: des del 2 de novembre de 2022 fins a la finalització del curs acadèmic 2022/2023. Sol·licitud(abre en nueva ventana) dirigida al Vicerectorat d’Estudiants i Coordinació, indicant el motiu i adjuntant la documentació acreditativa.

Estudiants de Doctorat:

• Anul·lació de la matrícula amb devolució de preus públics: fins el 5 de decembre de 2022. Sol·licitud: Des de l’accés identificat: Anul·lació voluntària de matrícula.
  • Anul·lació de la matrícula per causes de força major: desde el 7 de diciembre de 2022 hasta la finalización del curso académico 2022/2023.  Sol·licitud(abre en nueva ventana)  dirigida al Vicerectorat d’Estudiants i Coordinació, indicant el motiu i adjuntant la documentació acreditativa.