PROVA D’ACCÉS MAJORS 25 ANYS
3 de desembre 2024
Convocatòria Prova Comú M25/45 2023. 124kB
Llistat estudiantat matriculat 2023. PDF. 160kB
Qui pot presentar-se a la prova d’accés per a majors de 25 anys?
Poden presentar-se a aquestes proves les persones que no posseïsquen cap titulació acadèmica que done accés a la universitat per altres vies i que tinguen 25 anys o els complisquen l’any en què es realitzen les proves.
Quan he de realitzar la matrícula a la prova d’accés?
La matrícula de la prova es realitzarà del 1 al 23 de febrer de 2023.
Com has d’efectuar la teua matrícula?
Emplenaràs el formulari d’inscripció i posteriorment imprimiràs el resguard de matrícula i, en el seu cas, el corresponent rebut de les taxes de la prova.
El pagament del rebut es pot efectuar en les Entitats Bancàries que consten en aquest rebut o mitjançant pagament virtual.
Pots consultar el manual del formulari de matrícula.PDF.458kB
Quina documentació he d’entregar en realitzar la matrícula?
- Sol·licitud de matrícula signada.
- DNI, NIE o Passaport.
- Justificant del pagament de les taxes, en el seu cas.
- Documentació acreditativa de l’exempció o bonificació en la matrícula.
On he d’entregar la documentació per a finalitzar la meua matrícula?
- La documentació durant el període de matrícula s’enviarà a la següent adreça de correu electrònic:
- L’assumpte del correu serà: Matrícula PAU 25 anys/Nom i Cognoms.
- La documentació es remetrà preferentment en format PDF.
Què he de fer si necessite adaptacions en les proves?
- L’estudiantat amb necessitats específiques de suport podrà sol·licitar adaptacions en les proves.
- Aquest estudiantat és el que consta en el resolc segon de la RESOLUCIÓ conjunta de 23 de desembre de 2022, de la directora general d’Inclusió Educativa i de la directora general d’ Universitats, per la qual es dicten instruccions per a l’adaptació en les proves d’accés a les universitats públiques valencianes per a les persones amb necessitats específiques de suport educatiu per al curs 2022-2023.PDF.1,69MB
- Lloc de presentació de sol·licituds:
- En el registre electrònic de la Seu electrònica de la UMH, així com en els restants registres electrònics de l’Administració General de l’Estat, de les Administracions de les Comunitats Autònomes, de les Entitats locals i del sector públic institucional. Si disposes de certificat electrònic o d’un compte d’usuari UMH, pots presentar la teua sol·licitud a través del registre electrònic de la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, utilitzant el procediment Instància General. Per a la presentació has de seleccionar en el formulari Dirigit a: U05500048 SERVEI DE GESTIÓ D’ESTUDIS. Pots acudir a les oficines d’assistència en matèria de registre de la UMH per a obtindre un certificat digital.
- En les oficines d’assistència en matèria de registres de la UMH o d’altres administracions públiques. Consulta el cercador d’oficines del Punt d’Accés General de l’Administració General de l’Estat. La ubicació i horaris de les oficines d’assistència en matèria de registre de la UMH poden consultar-se en la pàgina web de la Seu electrònica de la UMH
- En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’establisca. Les sol·licituds es presentaran en un sobre obert perquè l’oficina de correus estampe el seu segell de data en la sol·licitud. En el sobre haurà de constar com a adreça d’enviament la següent: Universitat Miguel Hernández d’Elx. Oficina central de Registre. Edifici Rectorat i Consell Social. Avinguda de la Universitat, sense número. 03202. Elx (Alacant).
- Termini de presentació: De l’1 de febrer al 23 de febrer de 2023.
- Documentació a presentar: La sol·licitud d’adaptació d’accés a la PAU (majors de 25, 40 i 45 años)PDF.372kB i documentació acreditativa, d’acord amb el resolc sisé de la Resolució conjunta de 23 de desembre de 2022.
- Tipus d’adaptacions: Annex III de la RESOLUCIÓ conjunta de 23 de desembre de 2022.PDF.372kB.
Quin és el preu de la prova?
- L’import és de 70,38 euros (matrícula ordinària).
- Consulta les exempcions i bonificacions.PDF.162kB
- Únicament procedirà la devolució de la taxa corresponent a la prova quan aquesta se sol·licite en el termini de formalització de matrícula.
Quina és l’estructura de la prova d’accés?
La prova d’accés a la universitat s’estructurarà en dues fases, una general i una altra específica.
Pots consultar més informació.PDF143kB
Com es qualifica la prova?
L’avaluació de la prova s’efectuarà pel Tribunal Qualificador que serà nomenat pel Vicerector d’Estudiants i Coordinació. El Tribunal qualificarà els diferents exercicis d’acord amb els criteris de correcció.
Consulta els criteris específics de qualificació.PDF128kB
Quan i on es realitzaran les proves?
Les proves es realitzaran en el Campus d’Elx en l’Edifici Arenals els dies 29 d’abril i 6 de maig de 2023. Consulta el pla.PDF442kb
Consulta l’horari de les proves.PDF.90,6kB
Quan es publicaran els resultats?
La publicació del resultats de la prova escrita es realitzará el 12 de maig de 2023, a partir de les 14 hores.
Com puc reclamar els resultats?
Les candidates i els candidats podran presentar reclamació contra el resultat de la prova davant el Vicerector d’Estudiants i Coordinació de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, del 15 al 19 de maig de 2023.
Quan es publicaran els resultats definitius?
Publicació dels resultats definitius: 23 de maig de 2023.
Posteriorment rebràs un correu electrònic amb un enllaç des del qual podràs descarregar-te el certificat definitiu de notes de la prova. Aquest certificat l’hauràs d’utilitzar per a realitzar la preinscripció universitària a graus.
Quina és l’oferta de Titulacions de la UMH per al curs 2023/2024?
Altra informació
CONVOCATÒRIA DE LES PROVES 2022-23.PDF353kB
OPTATIVITAT DELS EXÀMENS DE LES PROVES D’ACCÉS DE MAJORS DE 25 I 45 ANYS 2023.PDF236kB
INFORMACIÓ DE CONTACTE
Servei de Gestió d’Estudis
Direcció: Campus d’Elx – Edifici Rectorat i Consell Social
Avinguda de la Universitat, sense número, 03202 Elx (Alacant)
Teléfons: 96 665 83 41 y 96 522 25 17
Correu electrònic: