PROVA D’ACCÉS MAJORS DE 45 ANYS

5 d’abril 2024

Distribució per aules. 108kB(abre en nueva ventana)

Convocatòria Prova Comuna M25/45 2023.124kb(abre en nueva ventana)

Llistat estudiantato matriculat majors 45 2023.PDF. 127kb(abre en nueva ventana)

Qui pot presentar-se a la prova d’accés per a majors de 45 anys?

Podran realitzar les proves d’accés a la Universitat Miguel Hernández per a majors de 45 anys els qui complisquen els següents requisits

• Tindre complits els 45 anys d’edat o complir-los durant l’any natural en què se celebren les proves.
  • No posseir cap titulació acadèmica habilitant per a accedir a la universitat per altres vies.

Quan he de realitzar la matrícula a la prova d’accés?

La matrícula de la prova es realitzarà de l’1 al 23 de febrer de 2023.

Com formalitzar la matrícula?

Emplenaràs el formulari d’inscripció(abre en nueva ventana) i posteriorment imprimiràs el resguard de matrícula i, en el seu cas, el corresponent rebut de les taxes de la prova.

El pagament del rebut es pot efectuar en les Entitats Bancàries que consten en aquest rebut o mitjançant pagament virtual(abre en nueva ventana)

Consulta el manual del formulari de matrícula.PDF.348 kB(abre en nueva ventana)

Puc formalitzar la matrícula per a més d’un grau?

No. En el moment d’efectuar la inscripció per a la realització de la prova d’accés, les candidates i els candidats manifestaren la titulació universitària elegida. Cap candidata i cap candidat podrà presentar-se en més d’una universitat en un mateix curs.

Quina documentació he d’entregar al realitzar la matrícula?

• Sol·licitud de matrícula signada.
  • DNI, NIE o Passaport.
  • Justificant del pagament de les taxes, en el seu cas.
  • Documentació acreditativa de l’exempció o bonificació en la matrícula.

On he d’entregar la documentació per a finalitzar la meua matrícula?

Què he de fer si necessite adaptacions en la proves?

Quin és el preu de la prova?

• L’import és de 70,38 euros (matrícula ordinària).
  • Consulta les exempcions i bonificacions.PDF.162 kB(abre en nueva ventana)
  • Únicament procedirà la devolució de la taxa corresponent a la prova quan aquesta se sol·licite en el termini de formalització de matrícula.

Com s’estructura la prova d’accés per a Majors de 45 anys?

La prova d’accés a la universitat s’estructurarà en dues fases, una general i una entrevista.

Consulta més informació.PDF.123kB(abre en nueva ventana) sobre l’estructura de la prova.

Com es califica la prova?

L’avaluació de la prova s’efectuarà pel Tribunal Qualificador que serà nomenat pel Vicerector d’Estudiants i Coordinació. El Tribunal qualificarà els diferents exercicis d’acord amb els criteris de correcció.

Consulta més informació.PDF.131kB(abre en nueva ventana) sobre la qualificació de la prova.

Quan i on es realitzaran les proves?

La prova general es realitzarà al Campus d’Elx en l’Edifici Arenals el dia 29 d’abril de 2023. Consulta el pla.PDF.442kb(abre en nueva ventana)

Entrevista: El Tribunal convocarà a l’estudiantat i es publicarà en aquesta pàgina web.

Consulta l’horari.PDF.104kB(abre en nueva ventana) de la prova escrita.

¿Cuándo se publicarán los resultados?

La publicación de los resultados(abre en nueva ventana) de la prueba escrita se realizará el 12 de mayo de 20223, a partir de las 14 horas.

Quan es publicaran els resultats?

Les candidates i els candidats podran presentar reclamació(abre en nueva ventana) contra el resultat de la prova escrita davant el Vicerector d’Estudiants i Coordinació de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, del 15 al 19 de maig de 2023.

Quan es publicaran els resultats definitius?

La publicació dels resultats definitius(abre en nueva ventana) tindrà lloc el 23 de maig de 2023.

Posteriorment rebràs un correu electrònic amb un enllaç des del qual podràs descarregar-te el certificat definitiu de notes de la prova. Aquest certificat l’hauràs d’utilitzar per a realitzar la preinscripció universitària a graus.

Quina és l’oferta de Titulacions de la UMH para el curs 2023/2024?

Altra informació

INFORMACIÓ D’INTERÉS.PDF.243kB(abre en nueva ventana)

CONVOCATÒRIA DE LES PROVES 2022-23.PDF.312 kB(abre en nueva ventana)

OPTATIVITAT DELS EXÀMENS DE LES PROVES D’ACCÉS DE MAJORS DE 25 I 45 ANYS 2023.PDF.236kB(abre en nueva ventana)

PREGUNTES FREQÜENTS.PDF.99,2 kB(abre en nueva ventana)

EXÀMENS ANTERIORS(abre en nueva ventana)

TEMARIS DE LES PROVES.PDF.139kB(abre en nueva ventana)

INFORMACIÓ DE CONTACTE

Servei de Gestió d’Estudio

Direcció: Campus d’Elx – Edifici Rectorat i Consell Social – Avinguda de la Universitat, sense número. 03202 Elx (Alacant).

Teléfons: 96 665 83 41 i 96 522 25 17

Correu electrònic: