PROCEDIMENT PER A SOL·LICITAR RECONEIXEMENT DE CRÈDITS PER COMPETÈNCIES TRANSVERSALS I PROFESSIONALS

5 de juny 2024

Els crèdits de caràcter optatiu establits en els plans d’estudis dels títols de Grau de la UMH poden ser obtinguts acreditant el següent:

Activitats o altres ensenyaments

Assignatures d’altres plans d’estudis que no hagen sigut objecte de reconeixement de crèdits

• Documentació:
      • S’ha d’emplenar el sigüent model de sol·licitud.PDF.152kB(abre en nueva ventana).
      • Programes o guies docents de les assignatures segellats per la universitat d’origen o bé que disposen de codi segur de verificació (CSV).
      • Certificat acadèmic personal segellat per la universitat d’origen o bé que dispose de codi segur de verificació (CSV).
      • Si els estudis aportats són de la UMH no s’ha d’aportar cap documentació a la sol·licitud.
  • Termini: En qualsevol moment.
  • Com presentar la sol·licitud:  Mitjançant instància general de la seu electrònica de la UMH(abre en nueva ventana) dirigida al Servici de Gestió d’Estudis, adjuntant la documentació sol·licitada.

Més informació

• Per a ampliar informació sobre les activitats susceptibles de reconeixement de crèdit, contacta amb el Centre de Gestió de Campus(abre en nueva ventana)  corresponent o envia un correu electrònic a  del Servici de Gestió d’Estudis.
  • Pots consultar la Circular explicativa.PDF.253kB(abre en nueva ventana) sobre l’aplicació de la Normativa de Reconeixement de Competències Transversals i Professionals.