MATRÍCULA PARCIAL EN GRAUS

26 d’abril 2023

Per a l’estudiantat de nou ingrés és possible que puga matricular-se de 30 crèdits en primer curs. Per a això s’ha de tindre en compte el següent procediment:

• S´ha de realitzar una sol·licitud al Vicerector d’Estudiants. En la mateixa has d’indicar la causa que justifica la teua petició i adjuntar la documentació justificativa corresponent.
  • Les causes justificades són: activitat laboral regulada i acreditada, pràctica esportiva d’alt nivell, necessitats educatives especials o responsabilitats familiars.
  • S’ha de sol·licitar durant la primera quinzena de setembre (termini ordinari).
  • Per a això has d’emplenar una instància general en la seu electrònica de la UMH(abre en nueva ventana)  dirigida al Servei de Gestió d’Estudis.
  • Existeix també un termini extraordinari durant la primera quinzena d’octubre (només per als graus amb places vacants en el termini ordinari de matrícula).
  • Consulta el Procediment per a la Matrícula Parcial de la UMH.PDF.469kB(abre en nueva ventana)