MODES DE PAGAMENT DE LA MATRÍCULA

3 de maig 2023

La matrícula dels títols de Grau i Màster Universitari es poden pagar de la següent manera:

Pagament domiciliat:

Els terminis de pagament domiciliat són els següents:

• 1 Termini. El pagament es realitza en el mes d’octubre.
  • 2 Terminis. El pagament es realitza en los mesos d’octubre i abril.
  • 4 Terminis. El pagament es realitza en els mesos d’octubre, desembre, febrer i abril.
  • 8 Terminis. El pagament es realitza en els mesos d’octubre a maig.
  • 10 Terminis. Només cap aquest ajornament per a màsters universitaris sense atribucions professionals. El pagament es realitza en els mesos d’octubre a juliol. Nota: No es podrà sol·licitar l’expedició del títol fins al mes de setembre.
  • 12 Terminis. Només cap aquest ajornament per a màsters universitaris sense atribucions professionals. El pagament es realitza en els mesos d’octubre a setembre. Nota: No es podrà sol·licitar l’expedició del títol fins al mes de novembre.

El càrrec de cada mensualitat es realitzarà el primer dia hàbil de cada mes.

Consideracions sobre l’afectació en el pagament domiciliat la denegació de la beca

• Si tens ajornat el pagament en 2 terminis i s’ha denegat la beca abans del mes de març, et canviarem a “Pagament domiciliat en 8 mesos”. Això comportarà que pugues pagar cada mes fins a maig proporcionalment la teua matrícula.
  • Si tens ajornat el pagament en 4 terminis i s’ha denegat la beca entre els mesos d’abril a agost et canviarem el mètode de pagament a un termini en efectiu.
  • Si tens ajornat el pagament en 8, 10 o 12 terminis i s’ha denegat la beca entre els mesos de maig a agost et canviarem el mètode de pagament a un termini en efectiu.

Pagament en efectiu

Els terminis de pagament en efectiu són els següents:

• 1 Termini. El rebut s’haurà de pagar abans de 15 dies comptats des de la data de la matrícula.
  • 2 Terminis.
    • El primer rebut s’haurà de pagar abans de 15 dies comptats des de la data de la matrícula.
    • El segon rebut s’haurà de pagar durant la primera quinzena del mes d’abril.